Technická podpora a odborné poradenství ve vedení účetnictví a jiných agend

Technická podpora

Technickou podporou se rozumí především aplikační podpora systému ABRA. Vzhledem k tomu, že jako specializovaný partner společnosti ABRA Software zajišťujeme i služby integrátora technologií, poskytujeme našim klientům i podporu na technické prostředky, zejména na související speciální periférie jako jsou maloobchodní pokladny, tiskárny, čtečky čárových kódů, docházkové terminály apod. Vlastní servis je poskytován různými formami :

  • E-mailová a faxová HOTLINE (poskytovaná společností ABRA Software zdarma)
  • Telefonická HOTLINE (poskytovaná společností ABRA Software zdarma v rámci RLP - roční licenční podpory)
  • Poradenství prostřednictvím vzdáleného přístupu
  • Konzultace a servis na místě u zákazníka
  • Účetní služby

E-mailová a faxová HOTLINE

je poskyto

vána formou písemného dotazu i odpovědi, je poskytována zdarma, je určena uživatelům, kteří na své dotazy nepožadují okamžitou odpověď, obvyklá doba vyjádření k problému je 1 - 48 hodin (v období přelomu a počátku nového roku, po vydání nové verze nebo v dobách uzávěrek, kdy je HOT Line silně vytížena, může být tato doba i delší), zpracovává e-mailové dotazy postupně (dle data doručení), zodpovídá všechny dotazy, informuje o průběhu vyřízení dotazu (každý dotaz je zaevidován, je mu přiřazeno pořadové číslo, které je zasláno tazateli)

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Telefonická HOTLINE

Požadujete-li vyšší komfort a rychlost, doporučujeme vám využívat služeb telefonické HOT Line. Je poskytována uživatelům se zaplacenou Licenční službou (standardně součástí licenční smlouvy), je k dispozici v pracovní dny v době od 8 do 18 hodin.

Poradenství prostřednictvím vzdáleného přístupu

Nabízíme poskytování vzdálených servisních zásahů pomocí nového nástroje eService, který umožňuje specialistovi připojit se k počítači zákazníka přímo od svého stolu. Uživatelé systémů ABRA Gx tak dostávají nejrychlejší možnou podporu a navíc již nemusí platit za výjezd konzultanta.

Integrovaný nástroj ABRA eService, který je součástí informačních systémů ABRA Gx, byl vyvinutý pro snadnější dostupnost služby poskytování vzdálených servisních zásahů. Pomocí tohoto nástroje se konzultant rychle a jednoduše prostřednictvím Internetu připojí k počítači zákazníka a může na něm pracovat se systémem ABRA. Nástroj je také možné využít k zasílání a přijímání souborů online.

Problémy, které nelze vyřešit po telefonu, e-mailem nebo faxem, je možné řešit prostřednictvím tzv. vzdáleného přístupu. Tuto formu HOT Line volí operátor v případě, že je pro obě strany výhodnější z hlediska rychlosti, jednoduchosti a přesnosti. Operátor v tomto případě přistupuje přes zabezpečené připojení k počítači uživatele a pracuje s jeho ostrými daty, což umožňuje rychle analyzovat a řešit problém přesně v místě, kde vznikl.

Servisní zásah může být tedy proveden relativně rychle ihned po zadání. Není nutné čekat na příjezd konzultanta, starat se o něj a platit výjezd, což našim zákazníkům uspoří nejen finanční náklady, ale také čas.

Telefon: +420 296 397 397

Konzultace a servis na místě u zákazníka

Zásah našeho specialisty ve vaší firmě je nejnáročnější, ale zároveň také nejúčinnější formou technické podpory. Výjezd konzultanta ale nemusí být omezený jen na pouhé řešení problémů. Informační systém ABRA je neobyčejně přizpůsobivý a nastavitelný podle individuálních potřeb každého uživatele, lze ho tedy průběžně upravovat tak, aby maximálně vyhověl potřebám vaší firmy.

Disponujeme týmem konzultantů, zkušených profesionálů, kteří jsou nejen schopní vyřešit problémy, ale mohou i pomoci fungování systému ještě zefektivnit a nalézt další cesty, jak vám může být ABRA užitečná. Oblíbenou možností jsou také specializovaná školení práce se systémem přímo ve vaší firmě na reálných provozních datech.

Účetní služby

Z důvodu komplexnosti našich služeb nabízíme poradenství popř. outsourcing v následujících oblastech :

  • Vedení účetnictví
  • Vedení mezd
  • Ekonomické poradenství
  • Daňové poradenství

V případě zájmu o další informace v uvedených tématech vyplňte prosím tento kontaktní formulář.



SEVENOAKS, s.r.o.
Záběhlická 1728/75
106 00 Praha 10 - Záběhlice

mapka zabehlicka75

 


qes 2014 stamp iso9001 gr negqes 2014 stamp iso27001 gr neg

  abra-certifikovanypartner-3d bw

Design a Joomla šablonu dodalo cr8.cz